sobota, 3. november 2012

tajga, Finska.

Taivalkovski, Oulu in Helsinki, okt12




















tek z dvajset+ kilogramskimi nahrbtniki pred severnima jelenoma; cepljenje drva za ogrevanje in kurjenje v koti; neuspešen ribolov; večerno zakuhanje bloka masla v večerjo; jutranja kava pri poštenem minusu; roleta vremenskih razmer - vse od rahlega sneženja, skrajno neprijetnega vetra, sibirskega mraza pa do občasne popolne jasnine; tisočera jezera in neomejena razprostranstva tajge; kljub navidezni ravnini presenetljivi višinci; povsem očitno podaljševanje dolžine noči (v 10ih dneh preko ure!); jutranja finska savna v Helsinkih... in nenazadnje skrajna sproščenost in kovanje idej za nadaljne ekspedicije :).

8 komentarjev:

  1. zgleda mrzlo, lepo in divje! tista fotka skozi okno in dve prej so mi pa najljubše :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni pa je všečna modrina v gozdu pri 6ti fotki. Samo je verjetno presvetleno ivje krošnje najbližjega drevesa. Nisem pa tak mojster, da bi znal nastavit mašinco tako, da bi blo vsega ravno prav :).

    OdgovoriIzbriši
  3. aparat se do neke mere da udomačit ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. A ti si slikal tudi z mojim aparatom, ko imava toliko podobnih slikc? :)
    Sicer pa ... VRHunsko ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem tudi s tvojim. Takrat ko je tebe preveč zeblo sem šklocal še zate :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ste mi naredli take skomine, da mi je zdej lahko samo še neskončnokrat bolj žal in samo še bolj sem lahko jezna na Ruse :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Se kar malo izživljajo s temi vizami ja :).

    OdgovoriIzbriši